مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-12دانش

 رییس جدید مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه معرفی شد


طی مراسمی خلیل جلیلی به عنوان رییس جدید مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه معرفی و از زحمات حمیدرضا مجردی رییس پیشین این مرکز قدردانی شد.

- ایسنا/کرمانشاه طی مراسمی خلیل جلیلی به عنوان رییس جدید مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه معرفی و از زحمات حمیدرضا مجردی رییس پیشین این مرکز قدردانی شد.

خلیل جلیلی، امروز(21 آذر) در مراسم معارفه اش اظهار کرد: در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه 20 کد رشته(یازده کد رشته کاردانی و 9 کد رشته کارشناسی) داریم که در برخی از این رشته ها برای مهر ماه امسال جذب دانشجو نداشتیم، درحالیکه رشته های باارزشی هستند.

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه از برنامه ریزی برای فعال سازی این رشته ها خبر داد و گفت: تلاش داریم با معرفی این رشته ها و ارتباط با سازمانهای متولی، برای فعال کردن این رشته ها گام برداریم و تا بهمن ماه به آنها یک ساماندهی بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بنا داریم به برخی رشته های مرتبط با حوزه های فرهنگی، هنری و صنایع دستی ورود داشته باشیم و در این راستا با دستگاه های متولی همچون میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی هم رایزنی هایی داشته ایم.

جلیلی اظهار امیدواری کرد، ظرف یک ماه آینده کار راه اندازی این رشته ها به سرانجام برسد تا این مرکز بتواند برای مهر سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 رییس جدید مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه معرفی شد

 رییس جدید مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه معرفی شد